KappAhl i Newbie stawiają na Galerię Młociny - Echo Investment

English

Informacje dla mediów

04-10-2018 09:26

KappAhl i Newbie stawiają na Galerię Młociny

Wiosną przyszłego roku modowa mapa Warszawy wzbogaci się o nowy salon sieci KappAhl. Obok dobrze znanego sklepu z ubraniami dla kobiet, mężczyzn i dzieci KappAhl otworzy w Galerii Młociny też samodzielny sklep z ubraniami i akcesoriami dla niemowląt i dzieci - Newbie. Na sześć miesięcy przed planowanym otwarciem, poziom wynajmu kompleksu powstającego w sąsiedztwie węzła komunikacyjnego na warszawskich Młocinach przekroczył 87 proc.

 Tradycyjnie, ale z duchem czasu

W Galerii Młociny powstanie jeden z największych sklepów z modą dla kobiet, mężczyzn i dzieci wywodzącej się ze Szwecji sieci odzieżowej KappAhl. Od lat klienci cenią ubrania marki za jakość i klasyczne, idące z duchem czasów kroje. Jednym z jej wyróżników są także kolekcje przygotowane z myślą o paniach noszących się w rozmiarach plus size. Salon o powierzchni 763 mkw. znajdzie się na pierwszym piętrze kompleksu, który na trzech kondygnacjach pomieści ponad 220 sklepów znanych i lubianych marek, restauracje, kawiarnie, centrum fitness, zielony ogród na dachu i pierwsze w tej części miasta wielosalowe kino.

Do KappAhl należy także marka Newbie, sprzedająca wysokiej klasy odzież dla niemowląt i dzieci. Jej sklepy dostępne są obecnie w rodzimej Szwecji, Norwegii, Finlandii i Wielkiej Brytanii. Pierwszy salon nad Wisłą zadebiutował przed rokiem. W Galerii Młociny samodzielny sklep Newbie na parterze zajmie powierzchnię około 72 mkw.

– Kolekcja Newbie od samego początku wzbudzała zainteresowanie i cieszyła się dużą popularnością. Dziś możemy powiedzieć, że strategiczna z punktu widzenia rozwoju marki decyzja o otwarciach sklepów z ofertą adresowaną tylko do dzieci i maluszków była dobrym posunięciem. Bardzo cieszymy się z obecności na Bielanach, szczególnie, że jest to jedno z najprzyjemniejszych miejsc do życia w stolicy chętnie wybierane przez młode rodziny - mówi Agnieszka Skrybant-Jaworska - Country Manager, KappAhl Polska.

Za sukcesem kolekcji Newbie stoi nie tylko najwyższa jakość materiałów i wykonania ubrań, ale przede wszystkim ich charakterystyczny, romantyczny styl, który idzie w parze ze stonowaną kolorystyką. Warto dodać, że specjalnie dla Newbie wszystkie wzory w kolekcjach projektowane są odręcznie przez projektantów pracujących dla KappAhl. W salonach szwedzkiej marki nie sposób oderwać wzrok od akcesoriów. A te u wielu mogą wzbudzać zachwyt – czapeczki z pomponami w pastelowych kolorach, miniaturowe ciepłe buciki, pluszowe przytulanki i setki innych. Ale poza samą modą, Newbie to także proces produkcji zorganizowany w poszanowaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Marka szczyci się tym, że wszystkie ubranka uszyte są z materiałów pochodzących ze zrównoważonych źródeł, a cała bawełna jest ekologiczna.

– Sklepy szwedzkiej sieci doskonale wpisują się w naszą strategię wynajmu, w której dużą wagę przykładamy do dywersyfikowania marek. Zależy nam, żeby w każdym obszarze – zakupów, usług, gastronomii, rozrywki i rekreacji – Galeria Młociny była różnorodna, a przez to ciekawa. Tworzymy miejsce, które po prostu będzie się lubić – mówi Marcin Kopczyk, Senior Leasing Manager w Dziale Centrów Handlowych, Echo Investment.

Nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan

W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.