Najnowszy koncept Carry w Galerii Młociny - Echo Investment

English

Informacje dla mediów

13-03-2018 08:40

Najnowszy koncept Carry w Galerii Młociny

Dwukondygnacyjny sklep polskiej sieci Carry otwarty zostanie w Galerii Młociny na warszawskich Bielanach. Carry to polska marka odzieżowa z niemal 20-letnią tradycją, zajmująca się projektowaniem i sprzedażą ubrań w stylu casual i smart casual.

– Jednym z ciekawych elementów, jakie zostały wprowadzone do Galerii Młociny na etapie projektowym przez zespół Echo Investment i EPP jest stworzenie odpowiednio zaaranżowanej przestrzeni, dedykowanej dla modowych marek. Na poziomie +1 udało się stworzyć miejsce idealne do eskpozycji najnowszych trendów i kolekcji. Jednym z jego wyróżników są imponującej wielkości, bo aż 7,5 metrowe, szklane witryny. Między innymi tą przestrzeń wypełni swoją obecnością sieć Carry. Ta popularna, polska marka, zajmie łącznie na dwóch kondygnacjach powierzchnię blisko 1.900m2 i zaproponuje klientom pełny asortyment czyli zarówno ofertę damską, męską, jak i dziecięcą - mówi Tomasz Domoń, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Carry jest polską marką odzieżową istniejącą od blisko 20 lat. Sieć liczy obecnie 130 sklepów. W asortymencie posiada nie tylko odzież, lecz także obuwie, bieliznę i akcesoria. Nowe kolekcje wprowadza kilkanaście razy w ciągu roku.

Galeria Młociny to nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan. W przyjaznej, zielonej przestrzeni miejsce to połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, street-food'u i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Na ponad rok przed otwarciem 75% powierzchni Galerii Młociny jest już wynajęte.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki Echo Investment (30 proc. udziałów) i Echo Polska Properties (70 proc. udziałów). Pierwsza odpowiada całościowo za proces deweloperski i komercjalizację inwestycji. Druga będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem.

www.galeriamlociny.pl