Z online do offline - eobuwie.pl zadebiutuje na Śląsku w Libero - Echo Investment

English

Informacje dla mediów

10-07-2018 15:56

Z online do offline - eobuwie.pl zadebiutuje na Śląsku w Libero

W katowickim salonie klienci zamiast tradycyjnych półek z butami, torebkami i akcesoriami znajdą nowoczesne ekrany multimedialne i tablety na których będą mogli składać swoje zamówienia. Sklep w Libero będzie jednym z najbardziej innowacyjnych w kraju.

Stacjonarny sklep internetowy

– eobuwie.pl to interaktywny salon z butami i akcesoriami jakiego na Śląsku jeszcze nie było. To dwa światy w jednym, odważnie łączące to, co lubią klienci sklepów stacjonarnych z najlepszymi doświadczeniami z zakupów online. Jesteśmy dumni, że jedna z pierwszych lokalizacji marki w Polsce, a pierwsza na Śląsku, będzie mieścić się w katowickim Libero. To kolejna nowość na śląskim rynku, która debiutuje właśnie w naszym kompleksie. Innowacyjność i komfort rozwiązań zakupowych oraz niezwykle szeroki wybór spośród dziesiątek tysięcy modeli to cechy, które z ogromną radością powitamy w Libero. - komentuje Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. najmu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Salon eobuwie.pl w Libero będzie trzecim sklepem marki w Polsce i pierwszym na Śląsku. W katowickim salonie wszystkie produkty zamiast ekspozycji na tradycyjnych sklepowych półkach  będą pokazywane przez tzw. digital signage, czyli na systemie połączonych ze sobą kilkudziesięciu ekranów wysokiej rozdzielczości. To za ich pośrednictwem, a także dzięki specjalnie stworzonej na potrzeby sklepu aplikacji, klienci eobuwie.pl będą mogli wybierać spośród dziesiątek tysięcy modeli butów i torebek. Wybrane produkty są dostarczane z inteligentnego zaplecza sklepu do przymierzenia w ciągu 3 minut. Jeśli jakiś produkt nie będzie dostępny od ręki, a  zostanie zamówiony przed 13:00, klient będzie mógł odebrać go jeszcze tego samego dnia. Produkty z oferty 24h, zamówione po godzinie 13:00, będą dostępne do przymierzenia następnego dnia.

– Koncept eobuwie.pl daje klientom niespotykaną nigdzie możliwość wyboru. Kilka tysięcy par butów i torebek jest dostępne do przymierzenia i zakupu w maksymalnie 3 minuty. Jeśli nie zdążylibyśmy z dostawą w tym czasie - klient dostaje rabat. Dodatkowo - w ofercie 24h - dostarczamy każdy produkt dostępny na stronie eobuwie.pl, którego nie ma w magazynie salonu w Libero. W tym koncepcie klienci mają więc stacjonarny dostęp do ponad 50 tys. produktów od ponad 450 marek. To przełomowe rozwiązania na ogromną skalę, nieszablonowo łączące najnowsze technologie i modę - mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl. Prezes podkreśla, że podobnie jak w świecie e-commerce, również w sklepie stacjonarnym marki obowiązują darmowe zwroty.

eobuwie.pl jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się polskich firm, której przychody rok do roku rosną 100 proc. W tym roku celem jest przekroczenie miliarda złotych przychodu. Pod koniec kwietnia firma odebrała w Las Vegas nagrodę Imagine Excellence w kategorii Najbardziej Innowacyjne Doświadczenie Konsumenckie za stworzenie unikalnego, wielokanałowego doświadczenia zakupowego łączącego wykorzystanie aplikacji mobilnej z systemem zakupowym w sklepach stacjonarnych.

Od stycznia 2016 internetowy sklep eobuwie.pl należy do innego giganta w branży, Grupy CCC. W formule online eobuwie.pl działa już na 13 rynkach Europy.