Ładowanie...
Menu
PL
EN
PL
EN
19.02.2019
Pierwszy w Polsce monobrandowy salon sloggi powstanie w Galerii Młociny
Pierwszy w Polsce monobrandowy salon sloggi powstanie w Galerii Młociny

Pierwszy w Polsce salon z pełną ofertą marki otworzy się w najnowszym stołecznym kompleksie handlowo-rozrywkowym. Sklep z bielizną zajmie w Galerii Młociny powierzchnię 57 mkw. Poziom wynajmu obiektu, którego budowa weszła na ostatnią prostą przekroczył 90 proc.

Dotychczas bieliznę sloggi można było znaleźć przede wszystkim w sklepach Triumph (przyp.: marka sloggi należy do portfolio firmy Triumph International) oraz w sklepach partnerów multibrandowych. Od wiosny, pierwszy w Polsce i czwarty na świecie monobrandowy salon z pełną ofertą zagości  w Galerii Młociny. To co będzie wyróżniało sklep firmowy sloggi od innych punktów dystrybucji tej marki w Polsce, to różnorodność kolekcji oraz niepowtarzalny design sklepu, który jest odzwierciedleniem charakteru marki.

– Debiut sloggi w nowym, a przede wszystkim w pełnym wydaniu będzie bardzo ciekawym wydarzeniem. Nareszcie klienci, którzy od wielu lat znają i cenią produkty z metką sloggi będą mieli dostęp do wszystkich kolekcji. Z szerszej perspektywy, nowy najemca jest wartościowym rozwinięciem listy najemców Galerii Młociny – mówi Marcin Kopczyk, Senior Leasing Manager Galerii Młociny.

Marka, produkująca bieliznę nieprzerwanie od 1979 roku, wprowadzi się do lokalu z bardzo atrakcyjnym sąsiedztwem. W pobliżu znajdą się salony z szyldami Newbie, Swiss oraz Van Graaf. sloggi, która w tym roku świętuje okrągłą, 40-stą rocznicę, swoje produkty oferuje w ponad 30 krajach w około 20 tysiącach punktów sprzedaży. Firma, która od początku istnienia sprzedała ponad miliard sztuk bielizny, słynie nie tylko z produktów, które są bardzo wygodne i przyjazne dla skóry, ale wykorzystują innowacyjne technologie. Najbardziej znanym rozwiązaniem stosowanym przez sloggi jest core-spun, czyli połączenie w odpowiednich proporcjach świetnej gatunkowo bawełny z włóknami lycry zapewniającymi elastyczność i wytrzymałość bielizny.

– Otwarcie salonu w Galerii Młociny to dla marki tak naprawdę rozpoczęcie nowego etapu. Chcemy jak najlepiej wykorzystać rosnącą rozpoznawalność marki oraz potencjał sloggi i trudno o lepszą okazję niż debiut naszego pierwszego monobrandowego salonu, który zbiegnie się w czasie z debiutem najnowocześniejszego, wielofunkcyjnego kompleksu w kraju jakim jest Galeria Młociny – podkreśla Marzena Kuśmirek, PR Manager sloggi PL Hub.

Aktualnie, w obiekcie o łącznej powierzchni handlowej 75 tys. mkw. GLA na której zmieści się ponad 220 sklepów i punktów usługowych, a 11 tys. mkw. przeznaczonych zostanie na strefę gastronomiczną i rozrywkową, trwają ostatnie prace budowlane. Jednocześnie prowadzona jest intensywna komercjalizacja centrum. Tylko od początku roku lista najemców z segmentu modowego w Galerii Młociny powiększyła się o 10 marek, w tym m.in.: Vistulę, Wólczankę, Molton, Hexeline czy Tous.

Inwestorami Galerii Młociny są EPP i Echo Investment

W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na krzyżyk w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce
Rozumiem