Zgłoszenie przez akcjonariusza projektów uchwał w sprawach objętych porządkiem obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 20/2020 z dnia 17 lipca 2020 roku w sprawie ogłoszenia o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Echo Investment S.A., Zarząd spółki Echo Investment S.A. z siedzibą w Kielcach („Spółka”) informuje, iż w dniu 22 lipca 2020 roku otrzymał od w trybie art. 401 § 1 Kodeksu spółek handlowych od Lisala Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie („Akcjonariusz”), tj. akcjonariusza reprezentującego co najmniej 1/20 kapitału zakładowego, żądanie umieszczenia określonych spraw w porządku obrad najbliższego walnego zgromadzenia.
Akcjonariusz wniósł o zmianę punktu 8 porządku obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki poprzez zmianę istniejącego podpunktu oraz umieszczenie nowych podpunktów porządku obrad o następującej treści:
8. podjęcie uchwały w sprawie:
7) powołania pani Margaret Dezse na członka Rady Nadzorczej spełniającego kryteria niezależności przewidziane dla członków komitetów audytu określone w Ustawie z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym; [Zmieniony punkt porządku obrad]
8) odwołania pana Stefana Kawalca z funkcji członka Rady Nadzorczej Spółki; [Nowy punkt porządku obrad]
9) powołania pana Sławomira Jędrzejczyka na członka Rady Nadzorczej spełniającego kryteria niezależności przewidziane dla członków komitetów audytu określone w Ustawie z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym; [Nowy punkt porządku obrad]
Ponadto Akcjonariusz, w związku z punktem 8 podpunkt 7 i 9 zmienionego porządku obrad, zgłosił jako kandydatów na stanowiska niezależnych członków Rady Nadzorczej Spółki Panią Margaret Dezse oraz Pana Sławomira Jędrzejczyka.
Nowy porządek obrad ze wskazaniem zmienionych i nowych punktów oraz z treścią projektów uchwał stanowią załączniki nr 1 -4 do niniejszego raportu.
Życiorysy zawodowe zgłoszonych kandydatów na członków Rady Nadzorczej stanowią odpowiednio załączniki nr 5 i nr 6 do niniejszego raportu.