Ładowanie...
Menu
PL
EN
PL
EN
Q&A

 

 

  1. Jak mogę przesłać swoje CV by trafiło do osób prowadzących rekrutację?
    Odpowiedź: CV możesz do nas przesłać poprzez formularz rekrutacyjny, w odpowiedzi na oferty pracy, które znajdziesz na portalach ogłoszeniowych oraz na stronie internetowej www.echo.com.pl/kariera.
    Możesz również aplikować do naszej bazy kandydatów. Formularz aplikacyjny znajdziesz na stronie internetowej w zakładce Kariera www.echo.com.pl/kariera.
     
  2. Skąd będę wiedział, że moja aplikacja dotarła do rekrutera?
    Odpowiedź: Po wysłaniu aplikacji za pomocą formularza aplikacyjnego, Twoje CV trafi bezpośrednio do rekrutera odpowiedzialnego za dany proces. Otrzymasz wtedy potwierdzającą wiadomość e-mail. Jeśli Twoje doświadczenie zawodowe oraz umiejętności, które opisałeś w CV są dopasowane do wymagań na danym stanowisku, rekruter zaprosi Cię do następnego etapu.
     
  3. Jakie informacje powinno zawierać moje CV?
    Odpowiedź: W CV powinieneś opisać swoje doświadczenie zawodowe, uwzględniając daty zatrudnienia, ich chronologię oraz to, czym się zajmowałeś na danym stanowisku. Jeśli na stanowisku, o które się ubiegasz wymagane jest określone wykształcenie lub szczególne umiejętności/uprawnienia - zamieść w CV również takie informacje.
     
  4. Czy poza CV wymagane są dodatkowe dokumenty?
    Odpowiedź: Jeżeli na stanowisku, którym jesteś zainteresowany wymagane jest posiadanie dodatkowych uprawnień (np. uprawnienia budowlane), możemy poprosić Cię, byś na etapie aplikowania oprócz pliku z CV dołączył poświadczenie tych uprawnień.
     
  5. W jakim języku najlepiej przesłać aplikację?
    Odpowiedź: W języku polskim. Jeśli będziemy potrzebowali Twojego CV w języku angielskim, zamieścimy taką informację w ofercie pracy.
     
  6. Czy mogę aplikować na kilka stanowisk jednocześnie?
    Odpowiedź: Jeśli spełniasz wymagania określone w kilku naszych ofertach pracy, możesz aplikować na kilka stanowisk jednocześnie.
     
  7. Co się dzieje z moją aplikacją po wysłaniu do bazy kandydatów?
    Odpowiedź: Po przesłaniu aplikacji do bazy kandydatów, jest ona analizowana przez zespół rekrutacji, który odpowiednio oznaczy ją w systemie w taki sposób, by łatwo móc wrócić do Twojej kandydatury. Kiedy w naszej organizacji pojawi się rekrutacja dopasowana do Twoich kwalifikacji – rekruter skontaktuje się z Tobą, by przedstawić Ci więcej szczegółów o danym stanowisku. Zachęcamy też do aktywnego śledzenia ofert pracy na naszej stronie internetowej.
     
  8. Do jakich działów / na jakie stanowiska mogę aplikować?
    Odpowiedź: W Echo Investment zatrudniamy pracowników w działach: budowlanym, projektowym, rozwoju, finansów, administracji biurowej, IT, kontrolingu, prawnego, HR, marketingu i PR, księgowości, sprzedaży i obsługi klienta, wynajmu powierzchni biurowych i handlowych, i innych.
     
  9. W jakich lokalizacjach znajdują się oferowane stanowiska pracy?
    Odpowiedź: Każda oferta pracy zawiera informację o miejscu wykonywania pracy. Nasza główna siedziba mieści się w Kielcach, a drugie główne biuro w Warszawie. Nasi pracownicy pracują również w działach sprzedaży lub na budowach w największych miastach w Polsce – Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Katowicach.
     
  10. Jeśli będę mieć dodatkowe pytania, w jaki sposób mogę je zadać?
    Odpowiedź: Możesz do nas napisać na adres rekrutacja@echo.com.pl. Odpowiemy najszybciej, jak się da.
Ta strona wykorzystuje pliki cookie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na krzyżyk w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce
Rozumiem