Ładowanie...
Menu
PL
EN
PL
EN
09.01.2013
Nowe marki w Outlet Park Szczecin. Frekwencja powyżej oczekiwań
Nowe marki w Outlet Park Szczecin. Frekwencja powyżej oczekiwań

W Outlet Park Szczecin - pierwszym centrum wyprzedażowym w regionie zachodniopomorskim pojawiają się nowe marki.

Inwestycja zrealizowana przez spółkę Echo Investment na szczecińskim Prawobrzeżu bije rekordy odwiedzalności - w ciągu dwóch miesięcy od otwarcia odwiedziło ją ponad 460 tysięcy klientów. W Outlet Park Szczecin otwarto sklep marki Pako Lorente oferujący odzież dla nowoczesnych mężczyzn. Eleganckie garnitury, marynarki, koszule, buty, kamizelki i płaszcze uzupełniają istotne dodatki takie jak krawaty, paski, szaliki czy spinki. Wkrótce otwarty zostanie lokal Stile Unico, który uzupełni ofertę usługową -  to ogólnopolska sieć ekskluzywnych salonów fryzjersko-kosmetycznych. Outlet Park Szczecin został otwarty 7 listopada 2012 roku. Oferta pierwszego centrum wyprzedażowego spotkała się z nadzwyczajnym zainteresowaniem klientów  - do końca 2012 roku centrum odwiedziło blisko pół miliona osób. „Cieszymy się, że nasz pierwszy projekt outletowy został tak dobrze przyjęty zarówno przez najemców, jak i klientów. To duży sukces pod względem komercjalizacji - obiekt wynajęty jest obecnie w 96 proc., a w ofercie znajdziemy m.in. tak znaczące marki, jak Reserved, Nike, Adidas, Reebok, Puma, Tommy Hilfiger. Pozwala to nam planować kolejne tego typu inwestycje w innych częściach Polski” - mówi Jarosław Tutaj, Senior Leasing Manager w Echo Investment.  

Ta strona wykorzystuje pliki cookie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na krzyżyk w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce
Rozumiem