Ładowanie...
Menu
PL
EN
PL
EN
10.04.2013
Trzy centra Echo Investment nominowane do najważniejszej europejskiej nagrody marketingowej
Trzy centra Echo Investment  nominowane do najważniejszej europejskiej nagrody marketingowej

Kielecka Galeria Echo, wrocławski Pasaż Grunwaldzki i szczecińskie Galaxy - trzy galerie handlowo-rozrywkowe zrealizowane i zarządzane przez spółkę Echo Investment - znalazły się w finale konkursu Solal Marketing Awards 2013. Rozstrzygnięcie i rozdanie nagród odbędzie się w Londynie 14 maja, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.

Obiekty zarządzane przez Echo Investment zdobyły dwie nominacje. Pierwsza dotyczy wspólnych działań Galerii Echo, Pasażu Grunwaldzkiego i Galaxy podczas kampanii pro sprzedażowej w kategorii New Media Emerging Technology i była realizowana w IV kwartale 2012 roku. Druga nominacja przypadła Galerii Echo za kampanię w kategorii Sales Promotion - jury doceniło loterię pro sprzedażową organizowaną w II kwartale ubiegłego roku. „Dzięki połączeniu tradycyjnej loterii z innowacyjnym systemem czytników kuponów, nasi klienci mogli od razu uzyskać informację o ewentualnej wygranej, co w dużym stopniu zachęcało ich do aktywnego udziału w zabawie. Zadbaliśmy również o to, aby każdy uczestnik mógł wygrać jeśli nie bony na zakupy, to kupony rabatowe do wybranych sklepów, restauracji i punktów usługowych. Bardzo się cieszymy, że nasza praca i pomysłowość zostały docenione przez międzynarodową organizację branżową. Już sama obecność naszych trzech centrów w gronie finalistów jest dużym sukcesem, gdyż konkurowaliśmy z setkami innych galerii z całego świata. Teraz trzymamy kciuki za zwycięstwo podczas majowego finału w Londynie.” – mówi Agnieszka Drucis, dyrektor ds. marketingu w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Echo Investment. Solal Marketing Awards to najważniejsza europejska nagroda w dziedzinie marketingu centrów handlowych, a jednocześnie dowód uznania dla zespołów zajmujących się w nich marketingiem i współpracujących z nimi agencji. Konkurs organizowany jest przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers).  

Ta strona wykorzystuje pliki cookie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na krzyżyk w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce
Rozumiem