Ładowanie...
Menu
PL
EN
PL
EN
14.08.2018
Moda na sport i zdrowie w Galerii Młociny
Moda na sport i zdrowie w Galerii Młociny

Najnowocześniejszy stołeczny kompleks handlowo-rozrywkowy, powstający w pobliżu metra i węzła przesiadkowego na Młocinach, w szybkim tempie kompletuje najemców z branży sportowej i zdrowej żywności. Wiosną przyszłego roku na Bielanach działalność zainauguruje jedno z największych centrów fitnessu w mieście, które w Galerii Młociny zdecydowała się otworzyć popularna sieć Calypso. Na liście najemców pojawi się także bar ze zdrowymi posiłkami i przekąskami Green it. Wynajem kompleksu, którego otwarcie planowane jest na wiosnę 2019 roku, przekroczył 75 proc. i wchodzi w decydujący etap.

– Dzisiaj w modzie jest zdrowe odżywianie, modne jest też aktywne spędzanie czasu i bycie fit. Szacunki pokazują, że w ostatnich czterech latach liczba ćwiczących Polaków wzrosła nawet od ponad 15 procent. W Galerii Młociny idziemy tym tropem, dlatego kompletując najemców zadbaliśmy zarówno o najnowocześniejszy w tej części miasta klub fitness jak i miejsca ze zdrowym jedzeniem. Wiemy, że osoby korzystające z fitnessu są ich częstymi gośćmi. Co istotne, także w niedziele wolne od handlu – mówi Marcin Szlufik, senior leasing manager w dziale Centrów Handlowych, Echo Investment.

Bielany w dobrej formie

Na liście najemców Galerii Młociny znalazł się klub należący do lidera rynku fitness – sieci Calypso Fitness. Przestronne i doskonale wyposażone centrum fitnessu o powierzchni przekraczającej 2 tys. mkw. będzie położone na dwóch piętrach kompleksu. Nowe Calypso będzie jednym z największych i najnowocześniejszych centrów fitness w Warszawie. W przestronnych, klimatyzowanych salach prowadzone będą zajęcia fitness – treningi na trampolinach, Tabata, Cross Training, Zumba – oraz zajęcia prozdrowotne takie jak joga i pilates. Wiosną przyszłego roku klubowicze będą mogli skorzystać także z odnowy biologicznej. Podobnie jak cała Galeria Młociny, również Calypso będzie przyjazne rodzicom z dziećmi, oferując bezpłatną opiekę w strefie zabaw Kids Play.

Wyspa zdrowia po sąsiedzku

Moda na zdrowy tryb życia zawładnęła Polską. Korzysta z tego nowy najemca Galerii Młociny, Green it., który swoją filozofię oparł na zazielenianiu świata począwszy od kuchni. Wyspa ze zdrową żywnością, kolejna propozycja dla poszukujących zdrowych, wegańskich i wegetariańskich dań,  usytuowana będzie obok Calypso i Lifemotive. W jej menu znajdą się różnorodne, ciepłe wrapy, sałatki, zupy i kompozycje soków tworzące szeroki wachlarz apetycznych i aromatycznych propozycji dla wszystkich! Oferowane przez Green it. warzywa, owoce, zboża, mięsa i sery pozwalają w pełni zaspokoić zapotrzebowanie organizmu na składniki odżywcze. Są solidnym wyborem ze wszystkich pięter piramidy żywieniowej. Green it. w Galerii Młociny będzie szóstą lokalizacją marki w Warszawie. Poza stolicą, lokale ze zdrowym jedzeniem znają także mieszkańcy Łodzi, Bydgoszczy i Krakowa.

– Wyspa w Galerii Młociny będzie naszym oczkiem w głowie. Jestem przekonany, że bielański Green it. bardzo szybko zdobędzie nowych fanów oraz przyciągnie tych, którzy lubią i znają nasze jedzenie z innych lokalizacji. Tym bardziej, że będziemy częścią zupełnie wyjątkowego miejsca, jakim będzie zajmująca całą kondygnację nowoczesnego kompleksu strefa opanowana przez rozrywkę, pokaźnych rozmiarów zielony ogród i oczywiście dobre restauracje, knajpki i bary. Z niecierpliwością czekamy na otwarcie Galerii Młociny – komentuje Piotr Bartuzi, Członek Zarządu odpowiedzialny za rozwój sieci Green it.

Nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan

W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy w sobie 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino. Inwestycję wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, street-food"u i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów. Galeria Młociny jest już wynajęta w ponad 75-proc.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski oraz wynajem.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na krzyżyk w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce
Rozumiem