Echo Group to marka parasolowa, pod którą od teraz opisywana jest działalność czołowych graczy w branży nieruchomości w Polsce. Nowa identyfikacja wizualna podkreśla siłę Grupy, wynikającą z dywersyfikacji biznesu i szerokiego zakresu kompetencji. Jednocześnie każda ze spółek – Echo Investment, Archicom, Resi4Rent, StudentSpace i CitySpace – zachowuje swoją indywidualną tożsamość, współtworząc rynkowego lidera.
Wprowadzenie nowej identyfikacji Echo Group ma na celu uspójnienie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz przedstawienie szerokiego doświadczenia Grupy, zwłaszcza w sytuacjach, gdy jej poszczególne spółki prezentowane są jako cześć większej całości. Nowemu logotypowi towarzyszy hasło „Next Generation Cities”.
„Nazwa Echo Group oraz towarzysząca jej nowa identyfikacja wizualna, podkreślają naszą siłę i stabilność. Poszczególne obszary działalności Grupy – nieruchomości komercyjne, mieszkania na sprzedaż i wynajem, prywatne akademiki czy elastyczne biura serwisowane – składają się na wizerunek lidera rynku nieruchomości w Polsce. Dzięki tej różnorodności rozwijamy się z korzyścią dla naszych interesariuszy. Zależy nam, aby świadomość wszechstronności naszej Grupy rosła” – komentuje Nicklas Lindberg, prezes Grupy.
Jednocześnie, każda ze spółek tworzących Echo Group, zachowuje swoją unikalną tożsamość, którą nadal będzie posługiwać się w codziennej komunikacji z klientami, najemcami i partnerami.
W skład Echo Group wchodzą:
CitySpace – koncept elastycznych biur z ponad 4 tys. stanowisk pracy w całej Polsce.