Ładowanie...
Menu
PL
EN
PL
EN
12.06.2007
Pasaż Grunwaldzki najczęściej odwiedzanym centrum w Polsce
Pasaż Grunwaldzki najczęściej odwiedzanym centrum w Polsce

Już ponad dwa miliony klientów odwiedziło Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu. Centrum Pasaż Grunwaldzki zostało otwarte 21 kwietnia 2007 r., tylko w maju odwiedziło je blisko 1.700.000 osób, a łączna liczba odwiedzających przekroczyła już dwa miliony. Tym samym, w ostatnim miesiącu, Pasaż Grunwaldzki był najczęściej odwiedzanym centrum handlowo-rozrywkowym w Polsce.

Według Iwony Laszkiewicz, dyrektor EST-ON Property Management - spółki zarządzającej wrocławskim centrum - tak duże zainteresowanie klientów wynika z kilku czynników.

"Pasaż Grunwaldzki to centrum, które przede wszystkim spełniło oczekiwania Wrocławian. W stolicy Dolnego Śląska nie ma drugiego miejsca, które mogłoby równać się z Pasażem pod względem lokalizacji, łatwej komunikacji, czytelności centrum, wielkości i jakości oferty. Zasadniczym atutem tej galerii jest obecność wielu marek, których dotychczas we Wrocławiu nie było. Ale nie tylko oferta handlowa i rozrywkowa przyciąga do nas kilkadziesiąt tysięcy osób dziennie - Pasaż jest świetnym miejscem do spędzenia wolnego czasu, odwiedzenia kawiarni, spotkania znajomych, po prostu bycia w  miłym, przyjaznym i ciekawym miejscu... Nie bez znaczenia jest oczywiście aktywne zarządzanie obiektem, podejmowanie akcji marketingowych i ścisła współpraca z najemcami. Koordynując te działania będziemy starali się utrzymywać najwyższy poziom zainteresowania klientów również w kolejnych miesiącach."

Centrum handlowo–rozrywkowe PASAŻ GRUNWALDZKI we Wrocławiu to największa z dotychczasowych realizacji Echo Investment.

Na powierzchni około 130.000 mkw. znalazło się blisko 200 sklepów i punktów usługowych, w tym kilkanaście marek debiutujących na rynku wrocławskim, m.in.:  Saturn, Delikatesy Tradycja i Jakość, Stradivarius, Bershka, Galeria Centrum, Pull & Bear, Esprit, Wallis, Aldo, Street, Home&You, Gluck, Bertoni, Pepe Jeans, Bugatti, Replay Jeans, Duka.
Ofertę centrum uzupełnią liczne kawiarnie, restauracje, a także ogród pod dachem z placem zabaw dla dzieci.

Główni najemcy centrum to: Multikino, Saturn, Zara, H&M, C&A, Galeria Centrum, Intersport, Reserved, New Yorker, Empik, Smyk, Esprit, Mango, T&J.

  • Klienci mają do dyspozycji wygodny parking dla 1400 samochodów.
  • Realizacja inwestycji rozpoczęła się jesienią 2004 roku, a jej wartość wyniosła ok. 300 milionów PLN.
  • Obiekt został zaprojektowany przez polską pracownię architektoniczną MOFO, na podstawie koncepcji opracowanej przez międzynarodowe biuro Chapman Taylor.
  • Głównym wykonawcą obiektu była firma STRABAG.
  • W centrum zatrudnienie znalazło  około 1.500 osób.
  • Inwestorem i deweloperem centrum jest Echo Investment SA
  • Obiektem zarządza EST-ON Property Management Sp. z o.o.

________________________________________________________________

EST-ON PROPERTY MANAGEMENT Sp. z o.o.  – wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Echo Investment specjalistyczna spółka zajmująca się zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi i budynkami mieszkalnymi. Firma prowadzi również działania z zakresu analiz rynku, wyceny nieruchomości, a także oferuje doradztwo dotyczące rozwiązań funkcjonalnych dla obiektów znajdujących się w fazie projektowania. Spółka zarządza kilkudziesięcioma projektami, wśród których są centra handlowe i handlowo-rozrywkowe, biurowce, apartamentowce, a także nieruchomości gruntowe.

www.est-on.pl
Ta strona wykorzystuje pliki cookie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na krzyżyk w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce
Rozumiem